Politica de livrare si retur
1. Politica de livrare
Cumpărătorul poate alege cursuri la care să participe, utilizând interfața www.nextlearning.ro
Cumpărătorul
poate accesa orice curs, din oferta disponibilă, în limita locurilor
disponibile și a criteriilor de eligibilitate stabilite pentru fiecare
curs în parte.
Pentru efectuarea unei inscrieri valide pentru un
curs, Cumpărătorul va trebui să furnizeze anumite date personale pe care
trebuie să le completeze în câmpurile dedicate din secțiunea
„Inregistrare”. În cazul în care datele furnizate sunt incomplete sau
incorecte, nextlearning.ro își rezervă dreptul de a nu valida
înscrierea.
In urma înscrierii si achitării contravalorii
cursului, nextlearning.ro va da acces pentru o perioada de 12 luni la
cursul achizitionat, precum și factura care va fi expediată
Cumpărătorului pe adresa de e-mail completată de către acesta în
sectiunea special dedicata datelor personale in momentul realizarii
contului sau in momentul efectuarii platii.
Dacă nu ați primit
acces la materiale direct pe platforma, vă rugăm să ne contactați pe
adresa de mail office@nextlearning.ro sau folosind formularul de
contact.
2. Politica de retur pentru cursurile cu prezență fizică și pentru cursurile asistate online
Cursurile cu prezență fizică sau cursurile asistate online se achiziționează înainte de realizarea lor prin site-ul nextlearning.ro.
Pentru că numărul de locuri în sală este limitat, cursantul poate
parcurge cursul numai dacă acesta a fost achiziționat în prealabil.
Cursurile asistate online se referă la acele cursuri care se desfășoară sub coordonarea unui profesor Next Learning, prin intermediul sistemului de teleconferință.
În cazul în care, din motive obiective, cursul nu se mai ține și cursantul anunță / este anunțat de acest lucru, nu se percepe nici o taxă.
În ambele cazuri, cursantul are două opțiuni:
- Păstrează cuantumul plătit și va continua cursurile cu data următoare, ignorând cursul anulat;
- Cere restituirea tuturor banilor din cuantumul plătit pentru cursul anulat. Nu se poate cere restituire parțială.
Nu se fac restituiri financiare pentru cursurile cu prezență fizică în următoarele cazuri:
- dacă cursul a avut loc, dar cursantul nu a fost prezent la acesta și nu a anunțat telefonic / pe email în prealabil cu minim 4 ore. Excepție de la aceasta fac situațiile de forță majoră (de ex.: cursantul nu se simte bine și prezintă simptome de răceală, se întâmplă vreun accident, etc.). În această situație, cursantul este rugat să anunțe telefonic cât mai repede posibil situația, astfel încât să se găsească o soluție împreună cu instructorul.
- dacă cererea de retur a fost trimisă mai târziu de 30 de zile de la anularea cursului realizată unilateral de către instructorii Next Learning;
- dacă după parcurgerea cursului nu ați fost mulțumit de acesta sau de conținutul oferit.
Restituirea plății deja achitate se poate face printr-un email trimis către office@nextlearning.ro.
3. Politica de retur pentru cursurile online
Cursurile online se referă la acele cursuri care se desfășoară pe platforma educațională, în sistem autodidact.
În cazul cursurilor online nu se fac restituiri financiare. O dată achitat, cursul vă aparține, conform modului de acces pe care îl are acesta (acces permanent sau pe bază de abonament).
Întrucât platforma online vă oferă o serie de cursuri gratuite pentru a vedea modul de explicare și tipul de conținut, și fiecare curs are o explicație amănunțită legat de ce conținut oferă, este la alegerea cursantului dacă va accesa sau nu cursul. După accesarea acestuia, considerăm că achiziția a fost făcută cu bună știință.